Konak Hastaneleri Gebze, 14 Mart Tıp Bayramı vesilesiyle doktorları ve çalışanların katıldığı bir program düzenledi. Programda çalışan var doyasıya eğlenirken, stres attı. Etkinliğe Konak Hastaneleri Yönetim Kurulu Başkanı Op. Dr. Kazım Gündoğdu, Genel Müdürü Ahmet Eşmeci, Konak Hastaneleri Gebze Başhekimi Doktor Erhan Çıplakgil, Konak Hastaneleri Yönetim Kurulu Üyesi Op. Dr. Metin Göklü, Konak Hastaneleri Gebze doktorları ve sağlık çalışanları katıldı.
GELİŞMELERİ YAKINDAN TAKİP EDİYORUZ
Programda ilk olarak Konak Hastaneleri Yönetim Kurulu Başkanı Op. Dr. Kazım Gündoğdu bir konuşma yaptı. Tıp sektörünün artık gelişen ve büyüyen bir sektör olduğuna dikkat çeken Gündoğdu, "Konak Grubu olarak bu gelişmeleri yakından takip ediyoruz. Hekimlik bir özveri ister. Toplumca sağlık çalışanlarına karşı bir önyargı var. Bunları aşmanın yolları hekim kuralları ve hukuka daha çok sarılmaktan geçer" dedi. Konak Hastaneleri İcra Kurulu Başkanı Bünyamin Dal ise başarılı bir 20 yılı geride bıraktıklarını belirterek, "Bugün 150 hekim, 400 sağlık çalışanı, bin civarında diğer çalışanı ile büyümeye devam ediyoruz. Bünyemizde bulunan 3 hastane, 3 tıp merkezi ile yılda 1 milyon üzerinde hastaya bakıyoruz. Kaliteden ödün vermeden lider kalmaya devam edeceğiz" diye konuştu.
BÜYÜYEN BİR AİLEYİZ
Konak Hastaneleri Yönetim Kurulu Üyesi Op. Dr. Metin Göklü'de, "Biz sizlerle varız ve sizler sayesinde bu noktaya geldik. Sizler ile çalışmaktan çok mutluyuz. Doktorluk zor bir meslek. Sorumluluk, fedakârlık ve hakların ödenmediği bir meslek. Konak ailesi olarak doktor kökenli ve yönetimde doktorlar olan bir aileyiz" dedi. Yapılan konuşmaların sonrasında Konak Hastaneleri Gebze tarafından sürpriz hediye çekilişleri yapıldı. Yapılan çekilişlerde hediye kazanan çalışanlara hastane yönetcileri tarafından hediyeleri takdim edildi. Programın son bölümde ise Brohhers Band adlı grup sahne aldı. Grup söylemiş olduğu şarkılar ile geceye katılanlara unutulmaz bir akşam yaşatırken, çalışanlar ve ise bol bol oyunlar oynayarak, eğlendi ve stres attı.






