Koronavirüs salgını tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de can almaya devam ediyor. Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca, Twitter hesabından yaptığı açıklamada son durumu bildirdi. Bakan Koca, "Son 24 saatte 2.953 şüpheliye test yapıldı. 277’si pozitif çıktı. Hasta sayımız 947’ye ulaştı. Yaşlı hastalarımızdan 12’sini kaybettik. Bugüne dek toplam 21 can kaybımız var. Yaşlılarımızı uyaralım. Sokağa çıkma sınırlandırmasına uysunlar. Ölüm riski, yaş yükseldikçe çok artıyor” ifadelerini kullandı.
GÜNDEM
Yayınlanma: 21 Mart 2020 - 23:16
Güncelleme: 21 Mart 2020 - 23:20
Koronavirüs'te can kaybı 21'e yükseldi
Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca, Koronavirüs ile ilgili son gelişmeleri açıkladı. Koca, virüs salgınından vefat edenlerin sayısını 21 olarak bildirdi. Hasta sayısı ise 947’ye ulaştı.
GÜNDEM
21 Mart 2020 - 23:16
Güncelleme: 21 Mart 2020 - 23:20






