Gebzespor beklenileni veremeyen oyuncularla kamp öncesi yollarını ayırdı. Yönetim, Musa Şanlıer’in ardından sezon başında Ergene Velimeşe’den transfer edilen Kutsal Manici ile Kartalspor’dan gelen genç eldiven Armağan Önür’ün kulüple ilişkisini kesti. Kutsal sadece Kocaelispor maçında ilk 11’de sahaya çıkarken, Armağan da bir türlü gelişim gösteremeyerek ayrılık kervanına katıldı. Her iki oyuncuya hizmetlerinden dolayı teşekkür eden yönetim, teknik heyetin raporu doğrultusunda kadro dışıları gerçekleştirdi. Böylece Gebzespor’da ayrılık sayısı, daha önce kendi isteğiyle takımdan ayrılan Tarık, Kasım ve Enes’le birlikte toplam 6’ya yükseldi.
SPOR
Yayınlanma: 04 Ocak 2016 - 11:41
Kutsal ve Armağan'la yollar ayrıldı
Gebzespor'da temizlik operasyonu devam ediyor. Son giden oyuncular Kutsal Manici ve genç kaleci Armağan Önür oldu.
SPOR
04 Ocak 2016 - 11:41









