Yarın saat 20.00’da Çayırova Belediyesi Kültür Salonu’nda gerçekleşecek olan 1. Olağan Kongre’de, mevcut başkan Sedat Özçelik ve yönetimi göreve devam diyecek. Kongre konusunda açıklamalarda bulunan Özçelik, “Yola çıktığımız günden beri her zaman dimdik duran yarı yolda bırakmayan yönetim kurulumuza teşekkür ederim. Bizler birlik beraberlik içerisinde çok güzel işler yapmaya devam edeceğiz. Tüm dostlarımızı genel kurulumuza bekliyoruz, vakit birlik vakti” dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 10 Ağustos 2018 - 16:09
MAGSİAD'da kongre heyecanı
Marmara Genç Sinoplular İş Adamları Derneği kongreye gidiyor.
GÜNDEM
10 Ağustos 2018 - 16:09






