OLAYLAR ÇIKTIBAL 12.Grup temsilcilerimizden Gebzespor, galibiyet serisine devam ediyor. Mor-Beyazlı temsilcimiz ligin 23.haftasında konuk olduğu Bozüyük Vitraspor’u 2-1 yenerek teknik direktör Özer Özcan yönetiminde çıktığı 7 maçta 6’ncı galibiyetine imza attı. Maç öncesinde yaşanan olaylar sebebiyle polisin tribünlere gaz bombası atması ve Eskiçarşı taraftarının dışarı çıkarılması nedeniyle karşılaşma yaklaşık 15 dakika geç başladı.GENÇ MENEKŞELER SAHADAMücadeleye Kemal, Umut Can ve Ömer Faruk gibi isimlerin ilk 11’de şans bulduğu maça çok iyi başlayan mor beyazlı temsilcimiz, aradığı gole Ömer Faruk’la ulaştı. 13.dakikada Canberk’in pasında kale sahası içinde topa ayak koyan Ömer Faruk Kılıç, Gebzespor’u 1-0 öne geçirdi. Mücadelenin 44.dakikasında savunmada ters vuruş yapan Gökhan Sipki kendi ağlarını buldu ve devre 1-1’lik eşitlikle bitti.BİTİRİCİ ADAM JABAKarşılaşmanın ikinci yarısında da istekli ve hırslı futbolunu sürdüren Gebzespor, karşılaşmanın 65.dakikasında Brezilyalı yıldız Jaba’nın ayağından gelen golle yeniden öne geçti. Brezilyalı krampon mor-beyazlı forma altındaki gol sayısını 7’ye çıkardı. Maçın kalan dakikalarında skoru korumayı başaran Gebzespor, rakibini 2-1 yenerek puanını 48’e çıkardı. Vitraspor ile daha önce 3 kez karşılaşan ve berabere kalan Gebzespor, bu sonucun ardından rakibine karşı olan şanssızlığı kırararak ilk galibiyetini almış oldu.
SPOR
Yayınlanma: 03 Nisan 2017 - 10:56
Menekşe böyle güzel:1-2
İkinci yarıda maç kaybetmeyen Gebzespor, 1-1’lik maçın rövanşında Bozüyük Vitra’yı Ömer Faruk ve Jaba’nın golleriyle 2-1 mağlup etti. Puanını 48’e çıkartan mor-beyazlı takım bu sezon ilk kez 4 maç üstü üste kazandı.
SPOR
03 Nisan 2017 - 10:56









