Bir dönem Gebzespor forması da giyen Doğantepespor’un cefakâr ve vefakar kaptan Murat Tiraki, BAL’da kaldıkları için çok mutlu olduklarını belirtti ve “Oynadığımız ve Bölgesel Amatör Lig’de devam etmemizi sağlayan maçta, galip gelmemizde emeği olan futbolcu kardeşlerimi, Doğantepe halkını, yönetimini, taraftarlarını, gergin ve stresli bir maç olmasına rağmen centilmence sahada mücadele eden rakip futbolcu kardeşlerimi tebrik ediyorum. Hepimiz için hayırlısı olsun” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 30 Nisan 2018 - 16:39
Murat Tiraki: Çok mutluyuz
Bir dönem Gebzespor forması da giyen Doğantepespor’un cefakâr ve vefakar kaptan Murat Tiraki, BAL’da kaldıkları için çok mutlu olduklarını belirtti ve “Oynadığımız ve Bölgesel Amatör Lig’de devam etmemizi sağlayan maçta, galip gelmemizde emeği olan futbolcu kardeşlerimi, Doğantepe halkını, yönetimini, taraftarlarını, gergin ve stresli bir maç olmasına rağmen centilmence sahada mücadele eden rakip futbolcu kardeşlerimi tebrik ediyorum. Hepimiz için hayırlısı olsun” dedi.
SPOR
30 Nisan 2018 - 16:39
İlginizi Çekebilir









