Bir takım görüşmeler için Ankara’ya giden bölgemiz siyasetinin etkin isimlerinden Mehmet Ali Okur ve Eyüp Ayar, sahurda Başbakan Yıldırım’la buluştular. DSİ 5. Bölge Müdürlüğü’nün sosyal tesislerinde yapılan programda Mehmet Ali Okur ve Eyüp Ayar'da yer aldı. Oldukça samimi geçen sahur yemeği çekilen hatıra fotoğraflarıyla son buldu.
GÜNDEM
Yayınlanma: 23 Haziran 2016 - 11:35
Okur ve Ayar başbakanla sahur yaptı
AK Parti 24. Dönem Kocaeli Milletvekili aynı zamanda yine AK Parti Sakarya, Düzce ve Bolu Koordinatörü Mehmet Ali Okur ve 22., 23. dönem Kocaeli Milletvekili Eyüp Ayar, dün sahuru Başbakan Binali Yıldırım’la birlikte başkentte yaptılar.
GÜNDEM
23 Haziran 2016 - 11:35






