Çengelköy’ü deplasmanda yenme başarısı gösteren Gebzespor’da oyuncular galibiyeti taraftarlara armağan etti. Üsküdar Emniyet Müdürlüğü’nün uyguladığı deplasman yasağına rağmen münferit olarak Beylerbeyi 75. Yıl Stadı’na çıkarma yapan taraftarlar, takımlarının galibiyetine tanıklık ettiler. Ancak maça damga vuran ise, mor-beyazlı oyuncuların misafir tribünü önünde sanki Gebzespor taraftarları varmış gibi sevinmeleri oldu. Futbolcuların omuz omuza girerek boş tribünlerin önünde slogan atmaları taraftarları ve yönetimi duygulandırdı. Bu anı çektirdikleri fotoğrafla ölümsüzleştiren futbolcular hiş kuşkusuz unutamayacakları bir galibiyet yaşadı.
SPOR
Yayınlanma: 28 Aralık 2015 - 12:31
Ruhunuz yeter
Çengelköy’ü deplasmanda yenme başarısı gösteren Gebzespor’da oyuncular galibiyeti taraftarlara armağan etti.
SPOR
28 Aralık 2015 - 12:31









