3.Lig temsilcimiz Darıca Gençlerbirliği’nde geride kalan 27 haftada görülen sarı kartlar, bugünlerde büyük bir dert oldu. Sarı-Yeşilli takımda yarın oynanacak Çatalca maçı öncesi 4 futbolcu sarı kart sınırında yer alıyor. Buna göre kaleci Atilla Koca, Gökhan Şahin, İbrahim Yılmaz ve Lokman Akyıldız Darıca maçına ceza sınırında çıkacak. Çatalca karşısında oynaması beklenen bu isimlerin dikkatli olmaları şart. Bu 4 isimden herhangi biri sarı kart gördüğü takdirde, haftayla cumartesi günü Çine Madran ile oynanacak maçta forma giyemeyecekler.
SPOR
Yayınlanma: 09 Mart 2016 - 16:36
Sarı alarm
Darıca Gençlerbirliği’nde tehlike devam ediyor. Sarı-Yeşilli takımda 4 futbolcu sarı kart sınırında. Bu futbolculardan 4’ü banko oynayan isimler. Bu durum, kritik haftalar öncesi düşündürücü.
SPOR
09 Mart 2016 - 16:36









