Darıca Gençlerbirliği’nin Diyarbekir ile oynayacağı Play-Off yarı final rövanş maçında tanıdık bir hakem görev yapacak. Buna göre Darıca Gençlerbirliği’nin Türkiye Kupası’na Balıkesirspor’u penaltı atışları sonucunda eleyerek gruplara kaldığı maçı yöneten Antalya bölgesi hakemi Burak Şeker, yarınki karşılaşmaya atandı. Son olarak golsüz sonuçlanan Kocaelispor-Ankara Demirspor 3.Lig Play-Off maçında düdük çalan Şeker, başarılı bir hakem geçmişine sahip. Burak Şeker’in yardımcılıklarını Ali Balsatar ve Emin Barlas yapacak. Maçın 4’üncü hakemi ise Gökçen Öztürk.
SPOR
Yayınlanma: 07 Mayıs 2017 - 13:06
Şeker gibi hakem
Darıca Gençlerbirliği’nin yarın Diyarbekir ile oynayacağı Play-Off yarı final maçını Antalya bölgesi hakemi Burak Şeker yönetecek. Şeker bu sezon temsilcimizin Balıkesirspor ile oynadığı Türkiye Kupası'nda düdük çalmıştı.
SPOR
07 Mayıs 2017 - 13:06









