GTO Meclis Salonu’nda gerçekleştirilen toplantı öncesinde konuşan Şerifalioğlu, uzun yıllardır odanın çeşitli kademelerinde görev yaptığını belirterek, üyelerden aldığı destek ve güvenle başkanlık için adaylık kararı aldığını söyledi. Görev süresi boyunca birlik ve beraberliği önceleyen bir anlayışla hareket ettiğini ifade eden Şerifalioğlu, hedeflerinin üyelerine daha fazla değer katan, gençlere fırsat sunan, ihracatı destekleyen ve dijital dönüşüme öncülük eden bir ticaret odası oluşturmak olduğunu dile getirdi. Adaylığını “bir makam değil, hizmet yolculuğu” olarak tanımlayan Şerifalioğlu, 8 Temmuz’da düzenleyecekleri aday tanıtım toplantısına tüm üyeleri davet etti. Açıklamanın ardından söz alan Gebze Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Abdurrahman Aslantaş ise, her üyenin aday olma hakkına sahip olduğunu belirterek Şerifalioğlu’nu adaylık kararından dolayı tebrik etti. Şerifalioğlu’nun açıklamasıyla birlikte Gebze Ticaret Odası’nda seçim süreci de resmen hareketlenmiş oldu.
GÜNDEM
Yayınlanma: 25 Haziran 2026 - 15:16
Şerifalioğlu, GTO başkanlığına adaylığını açıkladı
Gebze Ticaret Odası (GTO) haziran ayı olağan meclis toplantısı öncesinde Meclis Başkanı Oğuz Şerifalioğlu, GTO Yönetim Kurulu Başkanlığına aday olduğunu açıkladı.
GÜNDEM
25 Haziran 2026 - 15:16






