Dünya Sigarayı Bırakma Günü dolayısıyla açıklamalarda bulunan Yeşilay Gebze Şube Genel Sekreteri Özcan; ”Sigara; kanser, kalp rahatsızlıkları ve KOAH gibi birçok ölümcül hastalıklara yol açıyor. Bedenimize, psikolojimize, sevdiklerimize, ekonomimize zarar veren, ölümcül hastalıklara yol açan sigaraya karşı amansız mücadelemiz ilk günkü gibi devam ediyor. Bu kapsamda “Sigarayı Bırak, Hayatı Bırakma” ana temasıyla kamu spotlarımız yayınlanmaya başladı. Bunun yanı sıra sigarayı bırakmayı kolaylaştıracak birçok bilgiye kolay ve pratik bir şekilde ulaşılabilmesi için bırakabilirsin.org sitemizi de yayına aldık.” dedi. Sigaradan kurtulmanın mümkün olduğunu dile getiren Özcan; “Sigara size zarar veriyor, sigara sevdiklerinize zarar veriyor. Kurtulmak mümkün… Yeter ki inanın, iradenizi ayağa kaldırın ve elinizdeki sigarayı bırakın. Zorlanırsanız bir uzmandan yardım almaktan çekinmeyin. Sigara bağımlıları için bir dönüm noktası olsun” açıklamalarında bulundu.
GÜNDEM
Yayınlanma: 09 Şubat 2017 - 13:31
"Sigarayı bırak hayatı bırakma"
Türkiye’de yaklaşık 16 milyon erişkin sigara kullanıyor ve dünyada günde yaklaşık 13 bin kişi sigaraya bağlı bir hastalıktan dolayı hayatını kaybediyor. Sigaranın hem kişiye hem çevresine verdiği zararlara dikkatleri çeken Yeşilay Gebze Şube Genel Sekreteri Özcan; sigara bağımlıları için Dünya Sigarayı Bırakma Günü’nün bir dönüm noktası olabileceğini söyledi.
GÜNDEM
09 Şubat 2017 - 13:31






