Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nde kış dönemi stajı gören öğrenciler, Bilim Merkezi’ne konuk oldu. Yaklaşık 100 öğrenci, Bilim Merkezi’ni hayranlıkla dolaştı. Kocaeli’ndeki çeşitli okulların son sınıflarında eğitim gören ve Büyükşehir’de staj yapan öğrencilere ziyarette Şadiye Kaydan eşlik etti. Bilim Merkezi’ne ilk kez konuk olan stajyerler, düzenekleri yakından inceledi ve gördükleri karşısında hayranlıklarını gizleyemedi.
EĞİTİM
Yayınlanma: 23 Kasım 2015 - 17:31
Stajyerler Bilim Merkezi'nde
Büyükşehir’de staj gören öğrenciler, Bilim Merkezi’ni ziyaret etti.
EĞİTİM
23 Kasım 2015 - 17:31









