Daha önce bölgemizde Şekerpınar Gençlerbirliği ve Serhatspor’u çalıştıran Ufuk Öğütveren, Kocaeli Güneşspor’u Amatör Süper Lig’e çıkardı. Şampiyonluğu son maçta kaçıran ve Play-Off’a kalan Öğütveren’in takımı Kocaeli Güneşspor, önceki akşam karşılaştığı Çenesuyu’nu Bedirhan’ın 84’üncü dakikada attığı golle 1-0 yenerek Süper Lig’e ‘merhaba’ dedi. Play-Off’un bitimine 1 hafta kala Süper Lig biletini kapan Kocaeli Güneş son maçını Gebze’de Denizli Köyü ile oynayacak. Emeklerinin karşılığını aldıklarını ifade eden Kocaeli Güneşspor teknik sorumlusu Ufuk Öğütveren, “Sevinçli ve gururluyuz. Tüm oyuncularımı tebrik ediyorum” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 07 Mart 2016 - 16:02
Güncelleme: 07 Mart 2016 - 16:41
Süper Lig'e 'Güneş' geldi
SPOR
07 Mart 2016 - 16:02
Güncelleme: 07 Mart 2016 - 16:41









