Arnavutköy ile deplasmanda golsüz berabere kalan Gebzespor’da fatura zemine kesildi. Rakipten çok sahanın zeminiyle mücadele ettiklerini dile getiren teknik direktör Cengiz Demir, “Hayatımda böyle kötü bir zemin görmedim. Resmen taşın üzerinde oynadık. Dolayısıyla istediğimiz oyunu sergileyemedik, beklentilerin altında kaldık. İyi bir zeminde durum daha farklı olurdu. Rakibi de kutlamak gerek. 90 dakika boyunca iyi direnç gösterdiler. Galip gelemedik ama aynı konsantrasyon ve hırsımızla yolumuza devam edeceğiz. Hedefimiz kalan 5 maçımızı kazanmak” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 07 Mart 2016 - 15:57
Güncelleme: 07 Mart 2016 - 16:07
Taşın üzerinde oynadık!
SPOR
07 Mart 2016 - 15:57
Güncelleme: 07 Mart 2016 - 16:07









