Amatör Süper Lig A Grubu’nda mücadele veren Tavşancılspor zirve yarışını çok sevdi. İlk maçında Tavşantepe’yi 5-1 mağlup eden, ikinci maçında ise Sultan Orhan’la golsüz berabere kalan yeşil-beyazlılar, Değirmendere’yi 1-0 yenerek çıkışını sürdürdü. Maça hızlı başlayan Tavşancıl 4’üncü dakikada golü buldu. Sağdan yapılan ortada günün yıldızı Fikret ön direğe koşu yaptı ve net bir plase vuruşu ile fileleri gördü. İlk yarıda başka net pozisyon ve gol olmadı. İkinci yarıda Değirmendere ekibi oyuna hâkim olmak isterken, Tavşancıl ekibi ise takım savunmasını iyi yaparak hızlı ataklar sonunda gol bulmak istedi.SEMİH NUR GEÇİLMEDİİkinci yarıda kendine gelen Değirmendere akıl almaz gol pozisyonlarını harcadı. 87. dakikadaki Değirmendere arasında alt pas üzerinden çekilen şut sonrası top ağlara gitmek üzereyken gol çizgisi üzerindeki Armağan'ın yüzüne çarptı. Yeşil-Siyahlılar 90. dakikada oluşan karambolde topu bir kez daha ağlarla buluşturamazken, Tavşancıl kalecisi Semih Nur birbirinden kritik kurtarışlar yaptı ve Tavşancıl maçı 1-0 kazandı. Maçın uzatma anlarında rakibine sert faul yapan Değirmendereli Rıfat direk kırmızı kart görerek takımını 10 kişi bıraktı.
SPOR
Yayınlanma: 16 Ekim 2016 - 13:25
Tavşancıl emin adımlarla: 1-0
Amatör Süper Lig’deki ilk sezonunda göze hoş gelen bir futbol sergileyen Tavşancılspor, Hereke Stadı’nda ağırladığı Değirmendere’yi tek golle yıktı. Yeşil-Beyazlılar 3. maçında 7 puana ulaşırken, bu sezon ilk kez yenilen Değirmenderespor ise 4 puanda kaldı.
SPOR
16 Ekim 2016 - 13:25









