Bu sezon Ankara’nın Bölgesel Amatör Lig’deki temsilcisi Altındağ Belediyespor’da görev yapan Darıca G.B. eski teknik direktörü Özgür Vurur, Gebzespor’un çok isabetli transferler yaptığını söyledi. Gebzespor’un bu transferlerle gelecek sezon 3.Lig’e çıkması gerektiğini ifade eden Vurur, “BAL’da transfer yaparken elinizi çabuk tutmanız lazım. Çünkü bu ligdeki transfer piyasası 2.ve 3.Lig gibi değil. Kaliteli futbolcu sayısı 15-20’yi geçmez. Gebzespor tam zamanında hamle yaparak önemli futbolcular transfer etti. Özellikle Toma’nın iyi bir kumaşı var. Atacağı gollerle Gebzespor’u uçurur. Murat ve Hakan Doğan’ın da kaliteleri ortada. Canberk’i grubumuzdan biliyorum. Bize karşı her iki maçta da kusursuz bir performans sergiledi. İnşallah bu yolun sonu şampiyonluk olur. Gebzespor gibi camiaların profesyonel ligdeki yokluğu hissediliyor” dedi. Vurur ayrıca, gazetemiz aracılığıyla tüm dostlara selam gönderdi.
SPOR
Yayınlanma: 02 Mayıs 2016 - 17:50
Güncelleme: 02 Mayıs 2016 - 17:55
TOMA Gebze'yi uçurur
SPOR
02 Mayıs 2016 - 17:50
Güncelleme: 02 Mayıs 2016 - 17:55









