3. Lig temsilcimiz Darıca Gençlerbirliği’nin düşüşü devam ediyor. Son derece istikrarsız bir görüntü çizen sarı-yeşilli ekipte son alınan Bergama yenilgisi tehlike çanlarının çalmasına neden oldu. Oyuncuların bir haftası diğer haftasına uymazken, teknik direktör Ramazan Silin en çokta oyuncuların vurdumduymaz hallerine sinirleniyor. Bergama’da 1-0’dan maç veren sarı-yeşilli ekibin 60.dakikadan sonra oyundan düşmesi ve buna bağlı olarak gelen yenilgi Silin’e tabiri caizse saç baş yoldurdu. Oyuncularının saha içinde sorumluluk almadığını dile getiren Ramazan Hoca, devre arasına 23-25 puan aralığıyla girmeleri gerektiğini, aksi takdirde play-off için işlerinin zorlaşacağını söyledi.6 OYUNCU SINIRDABu arada Darıca Gençlerbirliği’nde iki isim daha Bergama’da gördüğü sarı kartla sınıra dayandı. Buna göre 3’er sarı kartı bulunan kaleci Atilla Koca ve Ferhat Çoban, Van maçında sarı kart görmeleri halinde Kastamonu deplasmanında forma giyemeyecek. Aynı şey İbrahim Yılmaz, Burak, Sadi ve Nurullah içinde geçerli. Bu 4 oyuncu da sarı kart sınırında bulunuyor.
SPOR
Yayınlanma: 16 Kasım 2015 - 17:14
Tükenmişlik sendromu
3. Lig temsilcimiz Darıca Gençlerbirliği’nin düşüşü devam ediyor. Son derece istikrarsız bir görüntü çizen sarı-yeşilli ekipte son alınan Bergama yenilgisi tehlike çanlarının çalmasına neden oldu.
SPOR
16 Kasım 2015 - 17:14









