Turizm Bakanlığı, şubat ayında Türkiye'ye gelen yabancı ziyaretçi sayısını açıkladı. Buna göre, Türkiye'ye şubatta yüzde 9,38 artışla 1,67 milyon kişi geldi.Yılın ilk iki ayında ziyaretçi sayısı yüzde 7,4 artışla 3,2 milyon kişi oldu.Şubat'ta en çok ziyaretçi gönderen ülkeler sıralamasında Bulgaristan yüzde 8,42 pay ve 140 bin 669 kişi ile birinci, Almanya yüzde 8 pay ve 133 bin 612 kişi ile ikinci, Gürcistan yüzde 7,21 ve 120 bin 364 kişi ile üçüncü sırada yer aldı.
GÜNDEM
Yayınlanma: 29 Mart 2019 - 13:22
Türkiye'ye iki ayda 3,2 milyon turist geldi
Türkiye'ye gelen yabancı ziyaretçi sayısı şubatta yüzde 9,38 artışla 1,67 milyon kişi oldu. İki aydaki ziyaretçi sayısı 3,2 milyon kişi oldu.
GÜNDEM
29 Mart 2019 - 13:22






