Toplantıda konuşan İlçe Başkanı Erkan Vural, yaklaşan Kurban Bayramı öncesi emeklilerin içinde bulunduğu zor ekonomik koşullara dikkat çekerek hükümete çağrıda bulundu. Vural, “Bugün emekli kardeşlerimizin geçim derdi her zamankinden daha büyük bir sorun haline gelmiş durumda. Market fiyatları, kira bedelleri aldı başını gidiyor; emeklimiz ise aldığı maaşla bırakın rahat bir yaşam sürmeyi, temel ihtiyaçlarını bile karşılayamaz hale geldi. Buradan açık ve net bir çağrı yapıyoruz: Paramız yok bahanesine sığınmayın, lafı eveleyip gevelemeyin! Bu bayramda emekliye en az bir maaş ikramiye verin. Emeklinin ahını değil, duasını alın! Biz Saadet Partisi olarak emeklilerimizin yanındayız ve bu çağrının takipçisi olacağız.” ifadelerini kullandı.
KALDIRIM İŞGALİNE DİKKAT ÇEKİLDİ
Toplantının bir diğer gündem maddesi ise Gebze’de artan kaldırım işgalleri oldu. Yerel Yönetimler Birim Başkanı Ramazan Güngör, Gebze Belediyesi Meclisi’ndeki izlenimlerini aktararak, “Gebze’nin dört bir yanında kaldırım işgalleri her geçen gün daha da can sıkıcı hale geliyor. Vatandaşlarımız bu konuda ciddi şekilde dertli. Kaldırımların yaya kullanımına uygun olmaması, günlük yaşamı olumsuz etkiliyor ve vatandaşların tepkisine yol açıyor. Bu mesele Gebze Belediye Meclisi’nde gündeme getirilmesine rağmen, ne yazık ki somut bir adım atılmış değil. Başkan Zinnur Büyükgöz’e yöneltilen bu sorular cevapsız kaldı.” şeklinde konuştu. Toplantının sonunda söz alan Vural, Saadet Partisi Gebze İlçe Teşkilatı olarak halkın yaşadığı sıkıntıların takipçisi olacaklarını vurguladı. “Gebze halkının yaşadığı sıkıntıları gündemde tutmaya ve çözüm için somut adımlar atılmasını sağlamaya devam edeceğiz. Kaldırım işgalleri, trafik sorunları ve vatandaşlarımızın yaşam kalitesini düşüren diğer yerel problemleri çözmek için her platformda halkımızın sesi olacağız.” dedi.






