Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, bugün Kocaeli Sanayi Odası Meslek Komiteleri telekonferans toplantısına katıldığını belirtti. Normalleşme sürecinde, sanayi üretiminin COVİD-19 tedbirlerine uygun ve güvenle devamı için çalışmaları başlattıklarını aktaran Koca, “Sanayi ve Teknoloji Bakanlığımız ve Kocaeli Sanayi Odasının organizasyon desteğiyle Gebze'de, günlük 5 bin test kapasiteli bir laboratuvar kurduk. Devamı gelecek” açıklamasını yaptı. Bakan Koca’nın sözünü ettiği laboratuvar geçtiğimiz hafta Gebze Teknik Üniversitesi’nde COVİD-19 Tanı Merkezi çalışmalarına başlamıştı.
GÜNDEM
Yayınlanma: 02 Mayıs 2020 - 23:06
Güncelleme: 03 Mayıs 2020 - 00:54
Bakan Koca'dan Gebze vurgusu
Bugün Kocaeli Sanayi Odası Meslek Komiteleri telekonferans toplantısına katılan Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca, toplantıya ilişkin Twitter hesabından bir paylaşımda bulundu. Bakan Koca, “Gebze’de günlük 5 bin test kapasiteli laboratuvar kurduk” dedi.
GÜNDEM
02 Mayıs 2020 - 23:06
Güncelleme: 03 Mayıs 2020 - 00:54







